[ LUGOS ] ip-masq + nfs

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Čet Mar 11 13:21:00 CET 1999

Matjaz Terpin wrote:

> [...]
> za navaden IP routing, in tudi v tem primeru deluje tako počasi.
>
> NFS server, ki sem ga uporabil za test brez maškarade, zmore
> prenos cca. 3MB/s do sosednjega HP-ja.
>
> Server, ki sem ga uporabil za test z maškarado, ima čisto novega
> IBM-a 8.4GB in sicer deluje kot urca...
>
> Preizkusil sem bolj ali manj vse kombinacije skozi naš kritičen
> "router", in NFS dela v vseh primerih slabo. Naš router je 486/133
> in zmore recimo maskirati (ali pa tudi ne) ftp prenos z 850KB/s.
>
> Ima kdo kakšno idejo? Kot kaže, ne bom mogel peči CD-jev brez

Nisi točno povedal, kako je narejena ta maškerada, z dvema ethernet
karticama ali kako. Poglej malo obremenitev ruterja, če kateri proces
dela dolgo v kernel načinu. Lahko pa da je problem, da ima Linux ruter
preveč interaptov iz kartic in da so interapti problem. Če v trenutku,
ko delaš transfer greš na ruter mašino, pa probaj malo delati, pa tudi
sicer dela počasi, vendar z topom ne opaziš, da bi nek proces basal
procesor, potem bi skoraj rekel, da so interapti krivi.

=b

mag. Boris Benko                      | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676