[ LUGOS ] ISDN #2

BlaY0 blayo na thz.net
Pet Mar 5 22:25:03 CET 1999

Yo!

On Fri, 5 Mar 1999, Iztok Polanic wrote:

> K ISDN 3000 pride neki Stollmanov externi modem. Mene pa zanima, kaksen init
> string mu naj posljem da bo sklenil povezavo? Probal sem z init stringom od
> USR, ki se ga prej imel, vendar se vse lepo konekta, dokler ni zacel
> dobivati tistih cudnih znakov za PPP, potem pa kot da ne bi vedel vec kaj
> naj naredi in je prekinil povezavo.
> Mi lahko kdo pomaga?

Ne, init stringi od analognih modemou so drugacni od ISDN zadev. Oziroma
vecina komand je novih. Seveda jaz bi si za zacetek prebral NAVODILA ki so
prilozena napravi, ce tega ne mores mi jih poslji po posti, jih bom jaz
prebral pa ti potem napisem :)

Sorry no hard feelings,

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist