[ LUGOS ] 10GB disk.

Valentin Korenjak valentin.korenjak na aster.si
Pon Mar 8 17:13:10 CET 1999

Rok Papez wrote:

> Zivjo!
>
> Kolega je nabavil 10 GB IBM disk in Linux RH 5.2
> (2.0.xx kernel) mu ne vidi cel disk brez Ontrack
> disk managerja. Ce je namescen Ontrack disk manager
> vidi okoli 1200 cilindrov, brez managerja pa samo
> okoli 600.
>
> Ali kaksni novi kerneli ze podpirajo diske
> vecje od 8.4 GB brez Ontrack disk managerja?
> Imam namrec situacijo, ko bo 10GB disk prisel
> na eno staro 486-tko. Linux se bo seveda se
> naprej pobiral iz 400MB diska s katerim ni tezav
> in bo 10GB disk samo za podatke, vendar bi se
> [...]

S kolegom sva uspela spraviti k zivljenju en 13 GB disk. Izklopiti pa sva
morala kakrsno koli translacijo H/S/C, ki jo izvaja bios (npr. LBA).

Pred tem je kernel (in tudi fdisk) javljal enormno velik disk (vec kot 1000 GB
:). Kreiranje particij pa je bilo neuspesno. Ce pa sem fdisk-u nastavil rocno
stevilo glav, sektorjev in cilindrov je pa prisel na tistih (slavnih) 8,4 GB -
'IDE omejitev'.

Sedaj dela vse brez problema (cel disk v eni particiji), samo ne vsut masine,
ker chkdsk tako velike particije traja celo vecnost. Aja, pa se to. Bios,
ceprav je cisto nov (nova BX-2 intelova plata), tega diska ob boot-u ne
prepozna, z linuxom pa ni tezav.

Pozdrav,
Tine

Dodatne informacije o seznamu Starilist