[ LUGOS ] Linux & didaktika & izobrazevanje

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Pon Mar 29 08:32:18 CEST 1999

> Dostikrat ti reverse ingeneering prepovejo ze zato, da jim ne predstavljas
> konkurence. Izboljsani produkti bi jim namrec lahko pobralo posel.
> Po njihovi definiciji je to seveda ze 'unfair use'.

Pa rekel bi takole:

Proizvajalec SW softver razvije, da ga v uporabo pod pogoji, kot jih sam
definira. Ce komu ni kaj vsec, pac naj ne uporablja tega SW. Zakaj pa
nekateri prepovedujejo reverse engeneering, pa je cisto druga zgodba. Za
SW, ki ga napisejo, to lahko naredijo, ce to zelijo. Bodisi da ohranijo
poslovne skrivnosti ali neke prednosti, ki jih njihov izdelek ima.
Obicajno to pocnejo tisti, ki so prvi na trgu in zelijo, da jim to
prinese neko prednost (pred konkurenco). Jaz se zaradi tega ne
razburjam. Odprta koda, kot jo promovira Linux to filozofijo skrivanja
obraca na glavo.

=b

mag. Boris Benko                      | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676