[ LUGOS ] kernel warning

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Čet Mar 4 14:10:03 CET 1999

Alex Mihicinac wrote:

> Zivjo,
>
> v logih "sesute" masine sem nasel naslednjo zanimivost:
>
> Jan 10 19:07:02 LuBiCa kernel: Warning: possible SYN flood from
> 193.189.160.124 on 193.2.190.5:113.  Sending cookies.
>
> ...takih vrstic je skoraj za 7mb loga. Zamima me, kaj pomeni tisti
> _possible_? ali gre samo za predpostavko, ali se je resno dogajalo kaj
> "cudnega" (verjetno se je, ker se je masina sesula, samo kaj tocno je to

Possible verjetno zato, ker je mozno (ampak ne pri tvoji masini in
obremenitvi), da masini zmanjka prostora v vrsti, kjer hrani se ne
dokonca "handshakane" TCP konekte. Ampak ker imas toliko mega logov in
ce je to od ene same masine, potem je to bil SYN napad, za katerega
mislim, da je bil patch izdan ze dolgo tega.

Lahko da se te je potem nekdo lotil se na kak drug nacin.

=b

mag. Boris Benko                      | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676