[ LUGOS ] File check and reinstall

Bostjan Vlaovic bostjan.vlaovic na uni-mb.si
Tor Mar 30 09:25:11 CEST 1999

Hi!

> Upgrade poznam. Jaz sem premisljeval le o reinstalu paketov, kateih
> binaryji so spremenjeni in ne vseh.

Hmm. Zelel bi torej zadrzati configuracijske zadeve, a ne? Mislim, da ne
bo slo drugace kot na roke, saj je to rahlo nenavadna zadeva. Mislim, da
rpm vse stare filete, ki so konfiguracijske narave shrani v file.rpm, tako
da lahko hitro prides nazaj do starega stanja. Nisem pa se se nikoli
posluzeval tega - vedno sem naredil kar rocne kopije (ziher je ziher
pravijo). Ponavadi ni ravno pretirano veliko stevilo fileetov, ki vplivajo
na delovanje programa, tako da to ne b smelo biti prevec dela. Kateri
program pa zelis "obnoviti".

LP,
	bobo

| Bostjan Vlaovic            | Student of Elect. Eng.         |
| Na zelenici 9              | http://imola.uni-mb.si/~bobo   |
| 3000 Celje, Slovenia       | Tel.: ++386 41 769-386         |

Dodatne informacije o seznamu Starilist