[ LUGOS ] pppd + protocol

Jure Krasovic jure.krasovic na rcc-irc.si
Čet Mar 4 10:47:06 CET 1999

Pozdravljen!

Navadna ppp povezava z analognim modemom deluje brez vsakega problema. Problem
nastane, ko se z ISDN routerjem pripenjam na masino se vse lepo zlogira (log file
zgleda vse ok) Ko pa naj bi zacela tecti tcpip povezava med modemoma pa se pakete,
ki sem ga poslal na ISDN router ne vrne nazaj oz pride popackan. Z debug opcijo v
ppp sem dobil prej napisan odgovor od kernela.

Lep pozdrav!

                Jure

smime.p7s

Dodatne informacije o seznamu Starilist