[ LUGOS ] Racunanje tel. stroskov

Borut Mrak borutm na bigfoot.com
Čet Mar 18 01:54:40 CET 1999

Zivjo!

Ales Casar wrote:

> Poskusi najti prispevek <slrn7918i4.5qu.Casar na sotis.uni-mb.si> v newsih za
> pojasnilo.

Sem prebral. In se strinjam z vecino tistega kar tam pise. V podrobnosti
se ne bi spuscal.

Vendar! to ni tisto, po cemer je spraseval Aljosa Cafuta
<archi na nevtron.si>, ki si mora, mimogrede, nastaviti datum :-]

>From: Aljosa Cafuta <archi na nevtron.si>
>To  : Lugos <lugos-list na lugos.si>
>Date: Wed, 18 Mar 1998 12:38:34 +0100
>Subject: [ LUGOS ] Racunanje tel. stroskov
>
>Obstaja kaksen program, ki bi znal izracunat telefonske stroske, ki =
>nastanejo pri povezavi na internet?
>
>Archi

Mislim, da je vprasanje povsem jasno. Po mojem ponudnik dostopa ne bo
imel preusmerjanja klica, niti ne bo dvomljiva tarifna skupina klica.

Kot je zvedel ze veckrat, lahko uporabi pppcosts (ki je po dolgem casu
presel s 0.05 na 0.06, mogoce so notri tudi slovenski prazniki za leto
1998, ki sem jih pred kaksnim letom prispeval jaz :-), lahko pa uporabi
se kateri drug program. Jaz imam zadevo urejeno z ip-up in ip-down ter
zapisom v datoteko, ce bom kdaj potreboval te podatke si bom pac napisal
parser (ki se mu slovensko rece ?).

Mislim, da debata o xxx Hz signalih iz centrale in podobnih stvareh na
tem mestu nima kaj poceti.

Ales Casar je napisal:

> Pred casom sem to ze zapisal v newse pa bom se sem. Po moje je obstoj
> kaksnega taksnega programa teoreticno nemogoc. Morda bi slo za ISDN, ampak
> za navadno telefonijo pri nas pa gotovo ne.

DA, to je res. Ce hocemo imeti na impulz natancno meritev. V nasem
primeru pa je to tudi PMSM klobasanje neumnosti. Ali vsaj krepko
pretiravanje. Ce pa je prvotni pisec hotel vprasati, kako na tolar
natancno predvideti stroske za povezavo z internetom, potem se za
prejsnjo izjavo opravicujem.

|Borut Mrak a.k.a. PyO-GEniC, a wannabe bofh, |
| borutm na bigfoot.com, borutmrak na hotmail.com   |
|    phone: +386 65 51248 and 61 267876       |
My mail reader can beat up your mail reader.

Dodatne informacije o seznamu Starilist