[ LUGOS ] vmware

Jure Mihelic jure.mihelic na bigfoot.com
Čet Mar 25 22:48:15 CET 1999

>Kar se tice bootanja prenalozenih winsow, me zadeva zanima...
>Kako si prisel do windowsov?? Malce razlozi...
>Pri grafiki je pa tako, da v win98 instaliras toolse, meni so se
instalirali
>normalno, in nato nastavis resolucijo, pri tem, da je max 1024*768...
>Nato sem se pa malce prevec spilal, pa mi je sesu register, ampak s ponovno
>instalacijo toolsev sem noramalno dobil 1024*768... Tudi okno v Xwin je
>vecje...

do win98 pridem cist normalno.
v konfiguraciji namesto nekaksnega virualnega diska ...
nastavim disk na /dev/hda
na katerem sem ze prej imel instaliran lilo (win98,winnt,linux)
potem pa normalno recem power on
in vsa stvar dela cisto uredu (pocasi se nalozi:)
upam, da je to to, kar hoces izvedeti

>Imam pa problem, da mi pri zagonu Win98.cfg javi napako v modulu vmmon,
>potem na novo nalozim Vmware in zadeva dela, ampak se naslednjic spet
>pokaze. Help? Kernel sem ze kompajlu z vsem zivim...

meni javi isto napako.
in enako na novo pozenem install.pl in pritiskam enter
da se vmmon starta (najbrz v skriptu pise, kako se pozene vmmon)
ta vmmon pomoje ni module od kernela ampak od vmware
tako, da najbrz ni treba nic kompajlat kernela pa to.

BTW: v full screen modeu mi ne dela miska??

lp
jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist