[ LUGOS ] samba in slov znaki

Jure Koren idiot na gimp.thz.net
Čet Mar 4 10:36:01 CET 1999

On Thu, 4 Mar 1999, Marko Cuk wrote:

> Mene pa zanima, ce je komu jasno, kako resiti problem kopiranja filejev, ki
> vsebujejo csz znake.
> Problem je v tem, ker ima recimo slovenska instalacija officea ze cszje notri.
> Ali pa ti en user kaj takega napedena...
>
> Oz. narobe sem se izrazil...ni problem kopirati, problem jih je izbrisati.
Samba omogoca prekodiranje nacionalnih znakov, ko se kopirajo na
unix filesystem, ponavadi iz UTF v iso-2 in obratno. Potem brisanje ni vec
tako problematicno :) Bom napisal kaj vec ko pridem do doma :)

> Pa se to. Ko dodas nov disk, ki bo sharan na sambi, kaksen atribut mora imeti
> root direktorij ?? rwx za vse userje ??
Odvisno kaj naj bi userji z njim poceli. Ce je rwx za vse, potem lahko vsi
vse brisejo, pisejo, radirajo, skratka res vse. Lahko pa nastavis tako kot
nfs, se pravi da je user ki file naredi, njegov owner. Temu primerno ga
lahko samo on spreminja (in po moznosti userji v isti grupi).

				Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist