[ LUGOS ] Racunanje tel. stroskov

Jure Koren idiot na gimp.thz.net
Čet Mar 18 01:29:41 CET 1999

On Thu, 18 Mar 1999, Luka Romih wrote:

> Zakaj tega ne bi bilo mozno narediti pod linuxom? Fina domaca naloga,
> ce nekdo hoce narediti nek deamon (~pritajen program, tako to
> izgleda s TimeOnom), ki bi vsako sekundo ali dve recimo pogledal, ce
> obstaja kje kaksen ppp0. Did I go wrong somewhere? Hm, celo perl bi
> to moral znati :)

Jah, sicer spada ze v lugos-prog, ampak... Ne komplicirajmo.
Na linux kistah se praviloma zadeve logirajo v messages, syslog,
debug, kaj-jaz-vem-kaj-se-vse. Napisat en parser za tak file je
res precej zacetniska naloga, sestevat case, gledat kateri dan
je bil in ali je bil praznik tudi ni prevec tezko, skratka...
Celo za nazaj lahko pogledate koliko denarja ste vrgli skozi okno :)

				Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist