[ LUGOS ] RADIUS server in client za Linux

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Sre Mar 24 15:09:09 CET 1999

Zanima me naslednje:

Kako bi uredil, da bi se uporabnik prijavil na Linux masino preko
telneta, njegov username in geslo pa bi se avtorizirala preko RADIUS
serverja (postavitev serverja ni problem, jih je kar nekaj za Linux).

Kako bi to naredil? Obstaja portmaster, ampak tu gre predvsem za
program, ki pazi na serijske linije. Jaz pa rabim ekvivalent telnetd-ja,
oziroma telnetd, ampak nekje mora avtorizacija potekati preko RADIUSa,
ne preko /etc/passwd oziroma /etc/shadow. Kaj se tu da narediti z PAM.

=b

mag. Boris Benko                      | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676