[ LUGOS ] Hrvaski protesti

KarloDrago Novak KarloDrago.Novak na gov.si
Tor Mar 30 08:14:22 CEST 1999

        Nekaj bom napisal, kako Telekom oz. Mobitel delata z javnimi
   mrezami oz. kako upostevata zakonodajo. Na Prem-u v Ilirsko Bistriski
   obcini je Mobitel postavil svoj link. Na farovzu. Za postavitev se je
   dogovoril samo z duhovnikom. Pri tem pa ni vprasal niti Krajevne
   skupnosti niti faranov, niti ni zaprosil za priglasitev del pri
   pristojni oblastni sluzbi.
        Pri vsem tem pa razlaga, da zarcenje v vasi ne bo imelo nobenih
   stranskih, zdravstvenih ucinkov. Za to pa noce dati nobene pisne
   garancije. Kot je meni znano link ze obratuje, vsaj brez pristanka
   Krajevne skupnosti in enega dela faranov. Menda pa da je vse
   dogovorjeno za taksne linke tudi z vrhom RKC za Slovenijo.
        Torej, zakon pa naj bi veljal za vse. Menda tako celo pise v
   ustavi.
        Nismo se pozabili kaksno gonjo je Telekom zagnal proti
   neatestiranim telefonom. Na koncu se je pa izkazalo, da jih je tudi
   sam taksne uporabljal...

   Glede na dosedanjo debato, se da mreza povleci preko elektro
   distribucijskega omrezja v kombinaciji z brezzicno povezavo. Kot je
   meni znano so frekvence okrog 433 MHz do neke moci brez dovoljenj.
   Sicer ne vem kako bi taksne naprave delovale brez frekvencnih
   dovoljenj (zapornice parkirisc). Ce pa se taksen oddajnik da v
   blizini elektricne napeljave, se pa da njegov signal pobirati iz
   omrezja. Obstajajo tako Tx in Rx moduli ter Tx/Rx. Cena nekaj deset
   do nekaj sto DEM. Obstajajo celo veckanalni in s povezavo  na RS 232
   prikljucek. Skratka moznost za razpeljavo mreze vsaj v lokalnem
   obsegu obstaja. Glede na "zakonito" vedenje monopolista, velja lahko
   enako vedenje za vse ostale pravne subjekte.

   Ep; Drago

> Glede na to, da so telefonski racuni dragi, se mi zdi, da bi
> se izgradnja takega omrazja celo splacala.
Zal bi bilo tako omrezje na zalost protizakonito. Po zakonu o telekomunikacijah
ima samo telekom pravico postavljati javna telekomunikacijska omrezja, sploh
ce ta omrezja potekajo po javnih zemljiscih.

(Po svojem zemljiscu lahko postavis kakrsno mrezo hoces, cez cesto k sosedu
je pa ne smes. Na zalost...)

--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist