[ LUGOS ] Linux, IMAP in Netscape

Tomaz Izanc tomaz na it-t.si
Tor Mar 2 01:34:42 CET 1999

ja ,

jest sm imel podoben problem in to je "" mislim da" win clienti --> netscape4.5
client. ker sm probal z win...outloo: pa je mal boljs delalo samo
tm so pa druge vizualne neprilike tako da sem zopet na netscape4.5

mogoce je pa najboljse server-linux , client-linux ?

lp,
Tomaz

Boris Benko wrote:

> Imam en cuden problem, pa ne vem, kaj bi bilo lahko narobe...
>
> Okolje:
> IMAP server: linux
> IMAP client: Windows 95, NETSCAPE 4.5
>
> Problem:
>
> Enkrat na 50 poslanih mailov se zgodi, da Netscape poslje mail normalno,
> nato pa hoce shraniti poslano posto v Sent direktorij, ki je ravno tako
> na Linux mail serverju. No, pa napise: Looking up: imap.xxx.yyy in tam
> obstane. Poudaril bi, da DNS server v redu dela, vsaj do sedaj nisem
> imel nobenih tezav.

> [...]

Tomaz Izanc                     email mailto:tomaz na it-t.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist