[ LUGOS ] Hauppauge WinTV

Aljaz Mavric aljaz.mavric na kiss.uni-lj.si
Čet Mar 11 10:27:20 CET 1999

Matija Grabnar wrote:

> Ali morda kdo ve, kje pri nas ali na internetu se da ta zadeva kupiti?
> V evropi ne najdem prodajalcev, ki bi prek interneta poslali v Slovenijo,
> na straneh nasih prodajalcev pa te kartice tudi ne najdem.

Se mi zdi da Comtron. Trgovino imajo v BTC-ju. Jaz sem imel namen kupiti to
karico, vendar potem ni bilo nic. Ce bos imel sreco bodo imeli se kaksno na
zalogi, drugace pa bos cakal in cakal. Predvsem pa ne poslusaj obljub kot so
: bo naslednji teden. Ce pa te zanima poceni resitev : jaz sem kupil
zoltixovo za 13000 Sit. Sicer je treba v driverju eno vrstico popravit da ti
bo lepo delalo, ampak ni problema. Mail me za vec informacij.

Lep pozdrav,

         Aljaz

Dodatne informacije o seznamu Starilist