[ LUGOS ] Velikosti fontov

Primoz Peterlin peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Pon Mar 8 12:29:20 CET 1999

On Sun, 7 Mar 1999, Miha Tomsic wrote:

> Velikosti fontov Latin1 in Latin2 so razlicne, tako da so latin2 vedno za
> par pik vecje. To velja naprimer za Helvetica in Courier fonte, Fixed so
> OK.

Vidim, kaj te muči. Mene je tudi že motilo. Če moraš iz takšnih ali
drugačnih razlogov kombinirati pisave iz različnih kodnih naborov, poskusi
še s katero od ostalih dostopnih zbirk pisav. Biznet je sicer največja,
nikakor pa ni edina. Ostale najdeš, če ne drugje na
<http://sizif.mf.uni-lj.si/linux/cee/iso8859-2.html#x11-bitmap>

Lep pozdrav, Primož

--
Primož Peterlin         email: primoz.peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Inštitut za biofiziko MF, Lipičeva 2, SI-1000 Ljubljana, Slovenija

Dodatne informacije o seznamu Starilist