[ LUGOS ] PPP+INTERNET rabim pomoč ...

Andraž Sraka andraz.sraka na guest.arnes.si
Sob Mar 27 12:08:20 CET 1999

Ja poskusal sem tudi z minicom-om, vendar prav tako nisem imel uspeha. Modem
imam prikljucen na COM2 to je /dev/cua1 (ce se ne motim) in stvar deluje..
modem mi ze poklice arnes, vendar od tam prejemam samo ascii znake nazaj za
PPP.. sploh me ne vprasa po usernamu / passwordu ?? How come ?!

pozdrav,
Andraz

Dodatne informacije o seznamu Starilist