[ LUGOS ] vmware

Grega Merela Grega.Merela na guest.arnes.si
Čet Mar 25 18:46:48 CET 1999

>Naj se jaz dodam svoje mnenje.
>vmware je super, sicer je precej pocasen, ampak vcasih kar prav pride.
>Men je cist brez problemov ratal bootat ze predhodno instalirane ose.
>in to winnt, win98 in med drugim tud linux sam :)

>mam pa v win98 probleme z graficno locljivostjo ne
>morem znebit 640x480x16 :(
>ravno tako se mi sesujejo vgatoolsi pri instalaciji

Kar se tice bootanja prenalozenih winsow, me zadeva zanima...
Kako si prisel do windowsov?? Malce razlozi...
Pri grafiki je pa tako, da v win98 instaliras toolse, meni so se instalirali
normalno, in nato nastavis resolucijo, pri tem, da je max 1024*768...
Nato sem se pa malce prevec spilal, pa mi je sesu register, ampak s ponovno
instalacijo toolsev sem noramalno dobil 1024*768... Tudi okno v Xwin je
vecje...

Imam pa problem, da mi pri zagonu Win98.cfg javi napako v modulu vmmon,
potem na novo nalozim Vmware in zadeva dela, ampak se naslednjic spet
pokaze. Help? Kernel sem ze kompajlu z vsem zivim...

Grga

Grega.Merela na campus.fri.uni-lj.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist