[ LUGOS ] libjpeg

Miha Tomsic miha.tomsic na guest.arnes.si
Sre Mar 10 22:15:32 CET 1999

=09Hojla!

On Sat, 6 Mar 1999, Bostjan Mercun wrote:
> Pobral sem enlightenment z interneta in v readme file-u pise, da rabim
> se precej drugic knjiznic. Pobral sem se ostale(z njihovega
> homepage-a) in vse so v redu razen jpeglib. Ko jo (uspesno) prevedem
> dobim ven namesto knjiznice jpeglib???.so na lib poddirektoriju par
> binaryjev na bin poddirektoriju... Ko sem pregledoval Makefile nikjer
> nisem videl sledu o kaksnem jpeglib???.so file-u. Ali kdo mogoce ve
> ali sem jaz kaj narobe naredil, ali je jpegsrc???.tar.gz napacen file.

Takole je... ce imas libjpeg.6a potem rabis patch (lahko ti ga posljem).
Ce imas libjpeg.6b pa configure pozenes z
configure --enable-shared=20

=09Mikka - aalte saakker...

 - Miha Tom=B9i=E8 --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SL=
OVENIA -

Dodatne informacije o seznamu Starilist