[ LUGOS ] Osnovna plosca...

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Pon Mar 29 00:45:54 CEST 1999

Tomaz Borstnar wrote:

> Obicajno z Asusom ne mores faliti.

Najbrz res ne. Kolikor se spomnim, so se ze od Pentium 100tk dale
najlepse overklokati. Imele so dosti opcij v BIOSu. So pa se druge, manj
znane plosce, recimo QDI ali podobni. Intelove originalne maticne plosce
so, proti pricakovanjem, ZELO SLABE.

Slabe pa so zato ker:

Nimajo dosti opcij v menujih, ne mores jih overklokati, zamenjati recimo
SCSI boot disk in IDE boot disk, ne mores nastavljati NIC okrog IRQjev,
timinge ne mores kaj ekstra nastaviti. Skratka... Bolj slabo. Zapovrh so
imele PR440FX bug v 100 mega integrirani kartici bug (hardverski). Isti
trenutek je QDI imel maticno plosco z istim chipsetom in z istimi
integriranimi komponentami, ampak revizija NICa je bila visja, BREZ
BUGA!

To jemlji kot mojo osebno izkusnjo. Komu drugemu so morebiti Intelove
plosce vsec.

=b

mag. Boris Benko                      | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676