[ LUGOS ] Racunanje tel. stroskov

Ales Casar casar na uni-mb.si
Sre Mar 17 20:41:22 CET 1999

On Wed, 17 Mar 1999, Alen Salamun wrote:

> zakaj mam tak obcutek, da Telekom tega ZIHER ne posilja iz centrale po
> default? Mislim, da sem enkrat to ze spraseval pa hocejo neki 1000SIT na
> mesec za to sranje...

Ne bi rad opraviceval Telekoma, sploh zato, ker je 1000 SIT/mesec (ce je
res toliko) (pre)veliko za to storitev. Pa vendar je potrebno priznati, da
Telekom ima dolocene stroske, ce ti zeli to nuditi. V centralo je potrebno
vgraditi nekaj dodatnega HW, ki seveda nekaj stane, trosi se vec
elektrike, centrala se bolj greje, bla, bla, bla. Pri digitalnih centralah
imas plosce za nekaj sosednjih stevilk (mislim da 8 pri analognih
prikljuckih) in imas na izbiro ali ima vseh 8 podporo za 16 kHz ali
nobena. Ce si sedaj ti to zamislis, je potrebno bodisi to vgraditi za vseh
8 stevilk tam okrog tvoje bodisi tebi (in morda se komu) spremeniti
stevilko bodisi narediti kaksno caranje, kjer se dejanske stevilke ne
ujemajo z raznziranimi,... V vsakem primeru torej nekaj dela in stroskov.

Pa da ne bo vse skupaj izzvenelo kot slavospev Telekomu, se nekaj
streznitve za konec. Gotovo vsi veste, kako Telekom osnovni (BRI) ISDN
prodaja drazje od analognih linij. A stroskov ima z ISDN *manj*. HW v
centrali je manj, manj prostora zavzame, in cenejsi je. Tudi SW v centrali
je za ISDN preprostejsi in cenejsi.

Se hujsa je situacija pri primarnem (PRI) ISDN. HW in SW v cetrali je tam
se preprostejsi, le nekaj vec RAMa je potrebnega v centrali. Potrebni sta
sicer dve parici, ampak tukaj bi lahko govorili kvecjemu o 2x vecjih
cenah, ne pa 10x vecjih kot jih ima nas Telekom. :-(

> Moja resitev: Dobi si program x-isp (dialer za X-e), ki ima vgrajeno
> obracunavanje stroskov za Slovenijo (vkljucno z prazniki...).

Zal to ne dela pravilno.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist