[ LUGOS ] sendmail

Aljaz Mavric aljaz.mavric na kiss.uni-lj.si
Tor Mar 23 23:37:11 CET 1999

Bostjan Mercun wrote:

> Ali pozna mogoce kdo kaksen dober howto ali pa tutorial o DNS-u? Ali pa mogoce knjigo?
> Prebral sem howto s sunsite-a, potem se eno starejso verzijo, pa se enega z interneta,
> ampak pri vseh ti v glavnem pove, kaj je treba dati v kaksen file, ne pa tudi zakaj. Nekaj
> ze pise, pa tudi precej stvari mi je ze jasno, ampak jaz bi rad TOCNO vedel kaj je treba
> kam dat, kaj v kaksnem primeru dela... kdaj ne...kako....

V CTK (Centralna tehnicna knjiznica)  imajo knjigo DNS and BIND (zalozba Addison Wesley se mi
zdi). Gotovo je to eden izmed najboljih guidov glede dolocenih tem. Sicer se nisem imel
srece, casa in veselja le to knjigo prebrati, imam pa dobre izkusnje s podobnimi knjigami
glede drugih tem iste zalozbe (Perl, Sendmail)

Lep pozdrav,

      Aljaz

Dodatne informacije o seznamu Starilist