[ LUGOS ] Netscape - bus error

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Sob Jun 12 10:13:50 CEST 1999

Aljaz Mavric wrote:

> 1. problem
>
> Uporabljam Red Hat 6.0 in Netscape, ki pride zraven 4.51. Vsakic, ko je
> na  kaksni strani java se mi zadeva sesuje in javi bus error. Se to
> dogaja se komu ? Pozna morda kdo resitev ?
>
> 2. problem
>
> Mountam floppy in hocem pisati ali brati po njemu in linux totalno
> stekne. Nic vec ne dela, miska, tipkovnica, ... Se to dogaja se komu ?
> Kaj je lahko narobe ? Kako bi nekako logiral kaj se zgodi, da ugotovim v
> cem lezi problem ?

Iz takega maila se ne da nic povedati. Vendar ta bus error in stekanje
disi na hardverski problem.

=b

mag. Boris Benko                      | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676