[ LUGOS ] remote printer

Boštjan Müller [NEONATUS] neonatus na gimp.thz.net
Sre Jun 16 12:35:55 CEST 1999

Pozdrav!

Zanimam me kako bi z masine na mrezi printal na server, ki je na mrezi.
Stav sem imel ze postimano pa mi jo je instalacija apsfiltra lepo pobrisala, tako, da se ne spomnim kaj sem nastavil. Pogledal sem ze vse man page in howto-je pa mi vedno javi sledece:
MAJA: lpd: Your host soes not have line printer access

MAJA je server, in na tem serverju je pod /etc/hosts.lpd notri ip od masine ki hoce printat na ta printer ??

Kaj sem naredil narobe ?

Vnaprej hvala!

Boštjan
___
 Boštjan Müller [NEONATUS], NEONATUS na bigfoot.com, http://surf.to/NEONATUS
      ICQ #:7506644, For my PGP key finger: neonatus na gimp.thz.net
           RSA id: 0x90178DBD, Powered by S.u.S.E. Linux 6.0.
       "He's just a politician trying to save both his faces ..."

Dodatne informacije o seznamu Starilist