[ LUGOS ] Mandrake in CGI

Bostjan Vlaovic bostjan.vlaovic na uni-mb.si
Pon Jun 14 09:07:15 CEST 1999

Zdravo!

> Namestil sem si Mandrake 6 z namenom, da bi lahko v miru offline pisal in

Kako ima to porihtamo Mandrake ne vem in tudi ni pomembno. Drugic raje
napisi kako je nastavljen httpd. Ce imas Apache streznik in se nahajajo
spletne strani v /home/httpd, potem postavi svoj CGI program v cgi-bin
poddirektorij.

Pozenes ga potem z http://localhost/cgi-bin/program
Ce ga bos odpiral kot file: file:///home/httpd/...., ti bo vedno prikazal
vsebino datoteke.

Ce zelis lokacijo spremeniti si poglej /etc/httpd/conf/access.conf

</Directory>

# /home/httpd/cgi-bin should be changed to whatever your ScriptAliased
# CGI directory exists, if you have that configured.

<Directory /home/httpd/cgi-bin>
AllowOverride None
Options ExecCGI
</Directory>

v /etc/httpd/conf/httpd.conf pa poglej ce se nalozijo moduli za cgi.

> Se je kdo ze ubadal kdaj s tem?

Ze precej casa nazaj, tako da lahko da sem kaksno zadevo pozabil.

LP,
	bobo

| Bostjan Vlaovic            | Student of Elect. Eng.         |
| Na zelenici 9              | http://imola.uni-mb.si/~bobo   |
| 3000 Celje, Slovenia       | Tel.: ++386 41 769-386         |

Dodatne informacije o seznamu Starilist