[ LUGOS ] init+login

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Sre Jun 23 13:11:38 CEST 1999

Zdravo!

Poizkusam narediti zelo majhno instalacijo - za smb print
server, ki mora teci na zgodovinskem hardveru. Postopka
sem se lotil podobno kot za izdelavo boot diskete, in tudi
problem imam bolj tak.

Masina se zboota, pozene moj minimalni /etc/rc.d/rc.sysinit,
ki zmounta vse potrebno in vklopi swap, nakar gre v runlevel 3
(samo formalno - nic konkretnega ne naredi) in pozene mingetty-je.

Do tu izgleda vse lepo in prav.

Ob poskusu prijave pa mi napise "invalid login for UNKNOWN on tty1" in
nato se "login failed".
Ko poskusam narediti shutdown (na magicne tri tipke), mi napise
"You don't exist. Go away." Takih izjav pa se od zensk ne pricakujem,
kaj sele od Linuxa!!

Zdi se mi, da sem nekaj pozabil, ne vem pa kaj. Lasten boot/root set
disket sem namrec enkrat ze naredil in tega zdaj sem se lotil prav
na enak nacin, le softver je malo novejsi.

Ce ima kdo kaksno idejo, se seveda priporocam.
LP!

     Matjaz

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si