[ LUGOS ] IP

Matija Grabnar Matija.Grabnar na arnes.si
Pon Jun 14 07:54:55 CEST 1999

> Kabelski modemi imajo VEDNO staticne IP. Tudi na klicnih linijah je boljse
> imeti staticen IP, dinamicen IP se uporablja ker primankuje IP stevilk.

VEDNO pac ne. Precej ponudnikov kabelskih storitev ima svoje kabelske
modeme na dinamicnih IPjih - stevilko jim dodeljujejo cez DHCP.
Na ta nacin jim ni treba obiskati stotin strank samo zato, ker so
spremenili omrezno arhitekturo na danem kabelskem segmentu.

Dinamicen IP se na dialupu uporablja iz dveh razlogov. Eden je res pomanjkanje
IP stevilk, drugi pa je da ima z dinamicnimi IPji router veliko manj dela.
Pri dinamicnih IPjih ima vsaka telefonska linija svojo IP stevilko in routing
se ne spreminja. Pri staticnih IPjih ima vsak uporabnik svojo IP stevilko in
pri vsakem priklopu mora potem router spremeniti routing tabele.
--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist