[ LUGOS ] Netscape

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Sre Jun 23 09:02:47 CEST 1999

On Wed, 23 Jun 1999, Bostjan Vlaovic wrote:

> Zanima me tudi kako ga lahko pozenem neodvisno iz ukazne vrstice. kfm je
> namrec vecja celota, ne samo browser. Pri njemu je se skoda da je vezen na
> KDE. Sicer uporabljam KDE, samo nisem siguren da ga bom se dolgo (zaradi
> pocasnosti v primerjavi z fvwm na P133).

Samo komentar: lahko imaš še naprej instaliran kde, pa uporabljaš kakšen
drug wm. Sam npr. uporabljam icewm, ker je kde res počasen, pa tudi vsa
tista šminka me ne gane prav preveč. Ampak še vedno lahko poženem kfm in
tudi praktično vse druge kde programčke, kar pride sem in tja zelo prav.

LP!

   Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si