[ LUGOS ] SGI + linux

Mitja Bezget gw na sers.s-sers.mb.edus.si
Tor Jun 8 10:33:18 CEST 1999

ello..
Odlocil sem se instalirat hardhata na enega starega solskega indya
ki lezi v kotu ze 30 let.. sprva je slo vse ok.. (seveda ne brez
problemov ampak mi je uspelo).. mashina je laufala in uptime smo
meli ze 3 dni (weee:]]).. and than it suddenly happend :))..
zmanjkalo je stroma se je sesula (unable to mount root - dont ask me
why). Ok sem si mislil bomo reinstalirali ce ne gre drugace.
ko sem pognal instalacijo pa me je vprasal "do you have any scsi
adapters".. to se mi je zdelo cudno.. pred tem ga je zgleda sam
detectiral, ker me ni vprasal.. karkoli mu odgovorim mu ni vsec.
probal sem No, pa pravi da nimam harddiskov (razumljivo)..
probal sem Yes in vse mogoce module pa mu tudi ne pase..
probal sem z drugim diskom in spet isto..
pol sem sel gledat dmesg in videl tole;

WD93: Driver version blabalbla compile date blabla..
wd33c93-0: chip WD33c93B/13 no_sync=0xff no_dma=0scsi0 : SGI WD33
scsi: 1 host.
  sending SDTR Internal error scsi_obsolete.c 497
status byte = 31
scsi : detected total.

kaksna ideja? razen "crkno ti je kontroler"....

   cya
      ]gw[

Dodatne informacije o seznamu Starilist