[ LUGOS ] Arhiviranje podatkov.

Iztok Polanic iztok na hakl-hakl.si
Sre Jun 23 08:58:54 CEST 1999

On Wed, 23 Jun 1999, Edi Suc wrote:

> Ojla.
>
> A je kdo uporabljal DITTOta od Iomege. Meni sef ne bo nikoli odobril
> nabave SCSI DAT naprave, ker je pre  draga. Vsaj za njega. Kaj ces. Sefe
> ponavadi preprica cena, ne pa kvaliteta in uporabnost izdelka. Ce ne
> najdem kake uporabne in dokaj poceni kasetne zadeve, bom moral narediti
> backup na ZIP diskete :(. Podatkov pa je kar cca 400-500MB

Hy!

Kdaj sem jaz nazadnje sprobal DITTO ext, je bila podpora bole tako. Vcasik
je delalo, vcasik pa ne. Bolje bo da kupis int, tako bos vsaj 100% da bo
delalo!

								Pozdrav.

                                  //////
                                 ( o o )
               |           From: Iztok Polanic           |
               |         E-mail: iztokp na amis.net         |
               |        WWW: http://come.to/kotzi        |

Dodatne informacije o seznamu Starilist