[ LUGOS ] Linux & ISDN paket 3000

Andrej Mršek andrej.mrsek na uni-mb.si
Pet Jun 18 19:55:29 CEST 1999

Zlatko Rek wrote:

> Zdravo,
>
> Ali kdo ve, kateri "modem" je v paketu ISDN 3000?
> Je zunanji ali notranji?
> Ali dela pod Linuxom?
>
> Lep pozdrav.
>                 Zlatko

Mogoče malo pozno, toda vseeno.
"Modem" oz. TA (terminal adapter - ne poznam prevoda) je kot je ze nekdo
napisal Stollman in pod Linuxom dela cisto OK. Ponavadi je problem bolj
v ISP, ki imajo zelo razlicne zadeve tam na drugi strani. Ampak to je
druga zgodba. Ponavadi je dovolj, da uporabis tiste konfiguracijske
datoteke, ki pridejo zraven modema, potem pa ce ne dela tako kot bi
moglo se malo poigraj z protokoli (ATBn ukazi) - v knjizici  vse lepo
pise. Navadno delajo tisti standardni (za siol ne rabis cisto nic
spreminjati) - HDCL ali pa kateri od PPP, sem pa naletel ze tudi na
V.120. Potem pa lepo preprogramiras modem, da ob resetu nalozi ustrezno
konfiguracijo (za shranjevanje trenutne konfiguracije je AT&W) in to je
to. Aha, to "programiranje" napravis v recimo minicomu.
Zal pri ISDN TA ni tistega piskanja, tako da ne ves kdaj je druga stran
zasedena. Torej ce ne gre takoj poiskusi se enkrat, saj je mogoce linija
zasedena. Priporocam tudi poiskusanje ob urah, ko je manj prometa -
recimo delovni dnevi dopoldne ali zgodaj zjutraj.

Ce ti bo kaj pomagalo, ti za ta modem lahko posljem skripte, ki
(preiskuseno) delajo pri siolu in mojem ponudniku.

Lep pozdrav, Andrej.

Dodatne informacije o seznamu Starilist