[ LUGOS ] Compex RL2000

Bostjan Vlaovic bostjan.vlaovic na uni-mb.si
Pon Jun 28 14:30:17 CEST 1999

Zdravo!

> Afaik je prepustnost PCI vodila vecja kot pri ISA vodilu in to se zna pri
>100M karticah poznat. In manj se obremenjuje CPU.. but then again, I
>might be wrogn ;-)

100Mbps na ISA ne bo slo. Pred casom sem objavil malo obseznejsi test
povezave med dvema 10Mbps karticama. Eno PCI in drugo ISA. Malo pobrskaj
po arhivu liste. Tam je tudi podatek o obremenitvi CPU-ja. Razlika je
precejsnja. Sedaj je pa odvisno kaksno masino imas in kaj zelis gor poceti
ko bo kartica 100% obremenjena.

LP,
	bobo

| Bostjan Vlaovic            | Student of Elect. Eng.         |
| Na zelenici 9              | http://imola.uni-mb.si/~bobo   |
| 3000 Celje, Slovenia       | Tel.: ++386 41 769-386         |

Dodatne informacije o seznamu Starilist