[ LUGOS ] mail

Bostjan Mercun bostjan.mercun na kiss.uni-lj.si
Sob Jun 5 06:07:37 CEST 1999

Zivjo

Zanima me, kako bi lahko avtomatiziral mailanje datotek na nek dolocen naslov. Problem je
v tem, da kolikor jaz vem "mail" ne zna dodat datoteke k mailu, ne morem je pa poslat kot
'mail E-mail < datoteka', ker to ni navaden tekst.

To bi morala poceti skripta, ki bi jo poganjal cron brez moje pomoci. Ali obstaja kaksen
mail client, ki zna to narest, ali se da pine-u dat to v ukazno vrstico ali kaj podobnega?

Potem je pa se en problem. Jaz bi moral to datoteko najprej na server dobit. Verjetno jo
bom pa lahko dobil z lokalne mreze, po vsej verjetnosti bo na racunalniku z windows 95.
Ker si z win 95 kot s serverjem ne morem cisto nic pomagati, bodo morali windowsi to
poslat linuxu. Ali se komu sanja, kako bi kaj takega dosegel. V redu bi bil tudi ze kaksen
ftp client, ki zna delati z ukazno vrstico in pa schedule program na windowsih...

Na serverju definitivno ne bo laufala samba. Rabil bi nekaj "standardnega" kot je mail ali
ftp.. Kaj vec v povezavi z windowsi niti ne morem pricakovat.

hvala

lp

		Bostjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist