[ LUGOS ] Netscape

Gasper Fele - Zorz polz na writeme.com
Tor Jun 22 21:15:21 CEST 1999

> obstaja se kaksna tretja varianta? browser, ki je majhen in hiter, pa
> vseeno zna izrisat vse sorte in mi ni treba pri uporabi stiskati zob
> oziroma biti posebej strpen samo zato, ker je free?

kfm  -  kos kde-ja.
Poleg tega utegne nekoc postati uporaben tudi gnome-help-browser.
Ta bo prav tako kot M6 uporabljal gecko, gotovo pa ne bo
tako bloatan. Poleg tega obstaja se 1 zelo modularen browser v
razvoju, pa se mu ne spomnim imena. Poglejte malo na www.gnome.org
pod seznam aplikacij - vem, da je tam link.

Izbire je torej dovolj, tudi open-source.
Problem je, da nekateri iz principa ne uporabljajo kde, drugih reci pa
se jim ne da iskati. Skoda.

Dodatne informacije o seznamu Starilist