[ LUGOS ] vmware

Rok Pintar rokp na news.reproms.si
Pet Jun 11 10:51:52 CEST 1999

> Ali vmware ne naredi nek "virtualni" disk gostujocega OSa v .dsk
> datoteki??

Naredi, zna pa uporabljati tudi pravi device (ki ga pa, ce se ne motim,
ne mores vpisati preko interfaca, ampak le rocno).

> Ali lahko posredujec popatchan .cfg filet? =)

Zal sem tisto konfiguracijo ze podrl, sedajle pa tudi nimam nikjer
pri roki nobenega .cfg filetka. Ampak, saj je cisto enostavno, odpres
.cfg v vi-ju (no ja, pac kjerkoli) in popravis vrstico, kjer ti kaze
na .dsk filet v pravi device, kjer imas instaliran OS.
Ne spomnim se pa, ali sem pokazal na celoten disk ali le na particijo
(kakorkoli, poskusi, itak se pritozi, ce mu kaj ni vsec).
ROK

Dodatne informacije o seznamu Starilist