[ LUGOS ] Pohujsanje v dolini....

Jure Petrovic jure na kid.kibla.org
Tor Jun 22 20:30:29 CEST 1999

Hja, kaj mislite da gre vsem mulcem samo za igranje?
Poleg tega, staroffice 5 in pa wordperfect 8 lahko mirne duse
konkurirajo officu po funkcijah in zmogljivostih..
Kar se tice 3d podpore je mesa 3d dobra zadevscina, gimp pa je ponekod
oznacen bolje kot Adobe photoshop...
Profesionalne zadevscine? Kaj mislite da to laufa pod Winsi?
Kaj pa kaki Silicon al Pa Sparcove graficne postaje?

Jure

On Fri, 18 Jun 1999, Branko F. Gracner wrote:

> ok, se jst bom dodal svoj loncek....
>
> primer: maste doma nadebudnega mulca, ki naj bi masino uporabljal za
> ucenje... kao. ok, sedaj me zanima, kaj lahko tak mulc, razen quaka na
> linuxu sploh se igra? nobena od velikih (razen britannice) enciklopedij ni
> narejena za linux. igrce na linuxu stinkajo, zalostno, a resnicno... torej
> za mulce zeljne igranja skrajno neuporabno...
>
> pride domov oci, pa zeli napisati nek dokument. ok, v roke mu pride
> staroffice al pa wordperfect. ampak... roko na srce, ne more ta softver
> [...]

Dodatne informacije o seznamu Starilist