[ LUGOS ] X Win na notebooku

Andrej Lajovic Andrej.Lajovic na guest.arnes.si
Sob Jun 19 21:09:23 CEST 1999

Fri, 18 Jun 1999 08:09:28 +0200 Ales Kosir
<ales.kosir na hermes.si> wrote:

> Poleg slike je kar nekaj te=9Eav tudi z vzpostavitvitjo zvo=E8ne kartice=
. O
> tem kdaj drugi=E8, saj je odvisno od modela. Katerega laptopa pa ima=9A?

Imam Toshibo Satellite 2540CDS. Do zvocne kartice zaenkrat se
nisem prisel, ker morm se nekako source od kernela 2.2.9 gor
spravit - mal tezka naloga, ce imas na voljo samo diskete :)

Na moje veliko veselje mi je pa prejle uspelo usposobiti zvocno
kartico na mojem "navadnem" racunalniku.
Ce je imel se kdo to nesreco, da je racunalnik kupil za 100 jurjev v
Intersparu, zdaj pa nima pojma kako zvocno konfigurirat, naj se javi
[privat mail], mu mogoce lahko pomagam :)

Lep pozdrav,
Andrej Lajovic

P.S.: Hvala tudi ostalim za nasvete.

Dodatne informacije o seznamu Starilist