[ LUGOS ] programje za linux(2)

Marko Zerak mizerak na siol.net
Pon Jun 7 21:57:44 CEST 1999

Pozdravljeni

Ko sem pisal za program (racunovodski)  sem imel v mislih program s
katerim bi vodil srednje veliko podjetje .
Iz lastnih izkusenj lahko povem, da bi morali program ustvarjati
racunalniski programerji in ljudje, ki se spoznajo na biznis ( morajo
vedeti kako se vodi podjetje ... materialno , komercialno racunovodstvo)
najbolje kaksnega ekonomista.
Mamo izkusnje, ko ljudje nardijo full dober program z vidika uporabe, z
vidika pravilnega delovanja pa so polni bugov.
Tak da jaz ne bi jemal programiranja programa kot macji kaselj.
Verjetno je med vami zelo dosti dobrih programerjev ...... samo clovek
bi se mogo spoznat tudi na biznis ... mislim na pravilnike
Programiranje takega programa bi vzelo po moje tudi dosti casa .. itd.
itd.
Verjetno bi bila za to potrebna tudi vecja skupina ljudi

lp Marko

Dodatne informacije o seznamu Starilist