[ LUGOS ] IP

Darko Bulat darko.bulat na k2.net
Tor Jun 15 11:54:59 CEST 1999

Matija Grabnar wrote:

> [...]
> ki jim mora IP stevilke dolocati provider.

> Ali si ti kdaj uporabljal pravilno konfiguriran DHCP? Ko preko DHCP dobis
> IP, dobis tudi "lease" trajanje, ki ti pove cez koliko casa bos moral
> ponovno zahtevati IP stevilko. Seveda ce ima DHCP to nastavljeno na 6 mesecev
> bo trajalo mesece dolgo, da se vsi prekonfigurirajo. Ce imas nastavljeno
> na en dan, bo zadeva koncana hitreje. Ista fora kot pri DNS.

> Kabelskim omrezjem ni pretirano veliko do tega, da bi ljudje nanje postavljali
> (resne) serverje. To jim cisto pokvari obliko prometa in zmede cel kup nacrtov.

Pravzaprav je to nasplosno eden izmed glavnih razlogov za uporabo dinamicnih
IP naslovov v kablovskem omrezju. Preenostavno bi bilo nastaviti kaksen "warez"
ali "mp3z" server, ki bi za nic denarja ustvarjal ogromno prometa.

Nasprotno temu, ce stranka zahteva fiksno IP stevilko za postavitev streznika
potem je tudi cena drugacna (se vedno je mozno urejati zadeve cez DHCP z to
razliko, da ob vsakem DHCP zahtevku narocnik dobi eno in isto IP stevilko).

Kombinacije, kjer uporabnik dobi fiksno IP stevilko z neomejenim casovnim
priklopom, maksimalno pasovno sirino ter minimalno ceno so prejkoslej pogubne
za samega kablovskega ponudnika Internet storitev.

LP
Darko

Dodatne informacije o seznamu Starilist