[ LUGOS ] alsa blues [should be: dragi dnevnik]

crt jakhel crt na ice.dergan.si
Ned Jun 27 23:36:27 CEST 1999

imam sb 64 pci ( = ensoniq 1370).

pred kratkim sem si uspesno zbrisal kompletno particijo, kjer je zivel
/home, pri cemer je slo v maloro manjse skladisce malo starejsih stvari.

te dni sem instaliral kernel 2.0.37 in si mislil, no, ko ze tole
obnavljamo, gremo gledat, katera je zadnja verzija alse - ker pac jo bom
moral prevest na novo tako ali tako, cim sem menjal kernel. prej sem
uporabljal kernel 2.0.36 in also 0.2.10.something.

ok, in vzamem dol 0.3.2.

in se izkaze:

- 0.3.2 v nasprotju z doci ne pozna vec snd-audiopci, temvec samo se
eksplicitno snd-audiopci1370 in -1371
- 0.3.2 mi *ne* dela zaradi misterioznih tezav z mixerjem (crkne pri
modprobe)
- 0.3.2 ima tudi sicer neke bizarne probleme, ki pa se ne ticejo moje
kartice (doloceni unresolved symbols v sbwav)

in grem jemat dol starejse.

- 0.3.1 se sploh ne prevede, neke tezave glede mixerja
- 0.3.0.* prav tako
- 0.2.* delajo krasno, kot prej.

instaliram 0.2.*.
pozenem xmms in kao spila. super. aha, je treba se popravit nastavitve
mikserja, ker so vsi kanali mute po defaultu. alora alsactl in restore iz
fileta.

ma ja.

alsactl in tudi vse druge iz paketa alsa-util (in alsa-lib) imam trenutno
iz verzije nedelujocega driverja (0.3.*) (malo prevec entuziazma pri
instalaciji novega driverja - saj ma delat, ne).

kul. grem iskat alsa-lib-0.2.* in alsa-util-0.2.*.

grem na alsa-project.org, pregledam primarni ftp in tam nastete mirorje.

ni.

HELP!!

Dodatne informacije o seznamu Starilist