[ LUGOS ] pine,Bitchx

Ernest Zejn ernest na zejn.si
Tor Jun 1 17:14:10 CEST 1999

>Ko sem online moram pocakati priblizno 1 minuto da se mi zazene ali pine
>ali pa BitchX.V cem bi lahko bil problem?Pomislis sem na /etc/resolv.conf,
>vendar vsi vpisani dns serverji delujejo.
>
>Uporabljam RH 5.1, kernel 2.2.2 ce to kaj pomaga.
Hoj!

kake narobne nastavitve routinga, poj pa se pravilno vzpostavi po kakem RIP2??
sicer pa nisem cisto razumel vprasanja..:-(( (predvsem vrsti red..-
ali rocno zazenes pine/BitchX ali skriptno ipd....)
aja, sej res... pine nekej pregleduje returning address... tako da ce imas kako
stevilko brez name je to lahko razlog. al pa kak cudn reply addr ali pod....
**ali pa nimas v filetu /etc/hosts imena masine in IP  : -))...**

br,Ernest

Dodatne informacije o seznamu Starilist