[ LUGOS ] pine

Bostjan Vlaovic bostjan.vlaovic na uni-mb.si
Ned Jun 27 20:22:37 CEST 1999

Zdravo!

> kako naj v pine nastavim hostname, da mi bo pred domeno
> (guest.arnes.si) napisalo 'iztok.pizorn' in ne 'ipizo' (kar je moj
> username za linux) ?=

V .pinerc, ki se nahaja v $HOME direktoriju dodaj:

# Add these customized headers (and possible default values) when
# composing
customized-hdrs=From: Bostjan Vlaovic <bostjan.vlaovic na uni-mb.si>

LP,
	Bostjan

| Bostjan Vlaovic            | Student of Elect. Eng.         |
| Na zelenici 9              | http://imola.uni-mb.si/~bobo   |
| 3000 Celje, Slovenia       | Tel.: ++386 41 769-386         |

Dodatne informacije o seznamu Starilist