[ LUGOS ] ppp in fsck

Gregor Kompara gregor.kompara na kiss.uni-lj.si
Ned Jun 13 11:38:48 CEST 1999

Pozdravljeni!
Imam dve vprasanji:
1. Rad bi vzpostavljal PPP povezavo tudi iz konzole (iz X nimam nobenih
tezav s pomocjo programov ezPPP, kPPP ipd.). Uporabil sem program
pppsetup, ki mi je ustvaril naslednjo chat skripto:
TIMEOUT 10
ABORT ERROR
ABORT BUSY
ABORT "NO CARRIER"
ABORT "NO DIALTONE"
REPORT CONNECT
"" ATZ OK "AT\&FW2X3H0" OK
"ATDT300370"
TIMEOUT 75
CONNECT

in /etc/ppp/opptions:

lock
defaultroute
noipdefault
modem
/dev/ttyS3
115200
crtscts
debug
passive
asyncmap 0

Povezovanje poteka brez problemov, ifconfig javi, da je povezava
vzpostavljena, vendar ne deluje nic. 'ping karkoli' caka v nedogled, ob
prekinitvi s ctrl-c javi, da je poslal toliko in toliko paketkov, prejel
pa ni nobenega. Prav tako 'telnet karkoli' ne naredi nic. Netscape
javlja 'Connect: Looking for karkoli', zgdi se nic. resolv.conf je
pravilno nastavljen. V cem je problem?

2. Kje nastavim na vsake koliko bootov mi fsck izvede 'forced check'.
Mislim tisti 'maximal mount count'. Stvar je pri velikem disku nekoliko
zamudna.
Aja, uporabljam redhat 6.0.
Hvala za odgovore,
--