[ LUGOS ] Netscape

crt jakhel crt na ice.dergan.si
Tor Jun 22 16:51:56 CEST 1999

> Pa se ena misel. tale Netscape mi gre ze pocasi na zivce. Tako je
> pozresen, da se lahko cisto lepo kosa s M$-ovimi produkti. Jaz si zelim
> cisto navadni pregledovalnik. Ok, tu in tam je Java zazeljana, vendar v
> tem primeru bi ga pac pognal. Vecino casa pa berem besedilo...ima kdo
> kaksen predlog. Kaj bi uporabil, da bi se lepo videle tabele, slike,
> okvirji in vsa navlaka, ki jo sedaj uporabljavo spletni
> nacrtovalci...ljudje res radi kompliciramo stvari. Svetovni splet mi je
> bil v "starih" casih dosti bolj vsec (beri: uporaben), kot sedaj ko moram
> [...]

meni je privlacnost cele open-source zgodbe v tem, da programi ne le, da
so zastonj, ampak delajo dobro / hitro / ucinkovito (zaradi mnozice
neodvisnih programerjev in tekme med njimi; evolution at its best). zato
imam do tega, da netscape vzame 10+ Mb, zelo podobne obcutke kot do win -
da gre za blazno neucinkovitost, ki bi jo moralo bit avtorja sram sploh
ponudit v uporabo, ne pa, da dela zanjo se reklamo. in da sta oba, rejeni
netscape in win, enako dalec od tega, kar je po moje smiselno.

po drugi strani mi je zelo privlacna opera, katere port pod linux cakam;
res je, da ni free, res pa je tudi, da je po mojih kriterijih dosti blizje
tistemu, kar se mi zdi kvaliteta, kot free netscape. in potem se zacnejo
ideoloski boji, ali nek kos softvera sme biti imenovan Prava Stvar, ce ni
formalno open-source.

obstaja se kaksna tretja varianta? browser, ki je majhen in hiter, pa
vseeno zna izrisat vse sorte in mi ni treba pri uporabi stiskati zob
oziroma biti posebej strpen samo zato, ker je free?

Dodatne informacije o seznamu Starilist