[ LUGOS ] Route

Ernest Zejn ernest na zejn.si
Tor Jun 1 17:06:31 CEST 1999

>Ti dve vrstici povesta vse :-) netstat je standardni del vsakega normalnega
>okolja TCP/IP in nima zveze z propagandnimi stosi okrog distribucij :-)
>Te distribucije samo zmedejo uporabnike. Drugje je to bolj preprosto, saj
>se tocno loci med OS in aplikacijami. Linuxasi so to preskocili? :-)
Hoj!

ja, ampak nisem bil ziher za switche. sicer pa so isti na WinNT, BSDjih,
SunOS, Debian.. (druge sisteme nisem probaval in se ne bom delal pametnega).
Sem pa preprican da so isti (si ze omenil razlog).--
aja, no povej, ker sistem ima tako "lepo" locene aplikacije in OS??
nisem ga se srecal... vedno je cela armija "univerzalnih toolsov", ki pridejo poleg
OSa, so "svetovljanski", ampak .... ne tako zelo.... tiste /bin pa /sbin /usr/bin etc.
ne spostujejo glih vsi apps/dist. <whatever>:.

br, Ernest

Dodatne informacije o seznamu Starilist