[ LUGOS ] Apache ikone

David Delibasic maddave na kid.kibla.org
Čet Jun 17 16:42:24 CEST 1999

Se0s

Skompajlal in zinstaliral sem si Apache 1.3.6 . Ko v httpd.conf vpisem:

AddIcon /icons/rpm.gif .rpm

Se pred tem sem seveda ustvaril /icons/rpm.gif....
Pol pa dam na server recimo en rpm...ob strani mi pokaze neki znak
note....ceprav je /icons/rpm.gif drugacna... ce dodelim to ikono enemu
drugemo falju....pol stvar dela normalno in pokaze se ikona ki sem jo
dodelil..... Stvar ne dela samo za RPMje. Koncnica .rpm ni v httpd.conf
nikjer definirana kako koncnico ma ..... ko pa jo jaz definiram pol pa
stvar ne dela...

Kaj bi lahko blo Wr0nG ????

Dodatne informacije o seznamu Starilist