[ LUGOS ] Netscape

Bostjan Vlaovic bostjan.vlaovic na uni-mb.si
Tor Jun 22 15:56:54 CEST 1999

Zdravo!

> Ja sem mu nastavil, da gleda za lokalni ip oz ime, in kljub temu
> stekne.(imam httpd startan)
> ne gleda za home.netscape.com.

Kaj pa prazna stran? Ce se tudi v tem primeru to zgodi, potem DNS
povprasevanje gotovo ni krivo.

Glede mnenja, da stekne se preden prides v nastavitve pa je resitev
enostavna: nastavis ko si na netu :-)

Pa se ena misel. tale Netscape mi gre ze pocasi na zivce. Tako je
pozresen, da se lahko cisto lepo kosa s M$-ovimi produkti. Jaz si zelim
cisto navadni pregledovalnik. Ok, tu in tam je Java zazeljana, vendar v
tem primeru bi ga pac pognal. Vecino casa pa berem besedilo...ima kdo
kaksen predlog. Kaj bi uporabil, da bi se lepo videle tabele, slike,
okvirji in vsa navlaka, ki jo sedaj uporabljavo spletni
nacrtovalci...ljudje res radi kompliciramo stvari. Svetovni splet mi je
bil v "starih" casih dosti bolj vsec (beri: uporaben), kot sedaj ko moram
cakati na nalaganje vseh mogocih zadev....

LP,
	bobo

| Bostjan Vlaovic            | Student of Elect. Eng.         |
| Na zelenici 9              | http://imola.uni-mb.si/~bobo   |
| 3000 Celje, Slovenia       | Tel.: ++386 41 769-386         |

Dodatne informacije o seznamu Starilist