[ LUGOS ] EasyGTK

Matej Zerovnik levak na lbox.zig.si
Pon Jun 7 13:42:17 CEST 1999

JA vem sam easygtk ma drgacne komande kot GTK... oz man je treba napisat

poglej http://devplanet.fastethernet.net/easygtk.html

sej sm najdu v paketu nekaj... sam je brez examplov sam ok bomo ze kej
pogruntal:]

aja pa se to kako se kompajla da dam zraven se libeasygtk.a?

          LeVaK Alias Matej Zerovnik, Kuraltova 8/a 4208 Sencur
                   Tel #: +386 064 415 - 220/221/222
         E-mail: levak na lbox.zig.si matej.zerovnik na guest.arnes.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist