[ LUGOS ] IP

Matija Grabnar Matija.Grabnar na arnes.si
Pet Jun 11 07:11:28 CEST 1999

> Imam eno vprasanje:
> Ko se jaz konektam na net (ppp0) dobim stalno drugi IP (npr.
> 194.249.6.217) in pa mb8-217i.dial-up.arnes.si.
Obstajajo firme, ki vodijo "dinamicni" dns - vsakic ko se prikljucis,
jim sporocis svoj trenutni DNS in tvojo domeno bodo preusmerili na
tisti DNS. Seveda se to ne splaca, ce si na liniji samo po par ur skupaj,
se pa splaca ljudem s kabelskimi modemi (ki imajo pogosto tudi
dinamicne IP stevilke).

> Ce si jaz probam poslat
> mail iz druge masine na netu na npr. maddave na 194.249.6.217
> (maddave na mb8-217i.dial-up.arnes.si) maila ne lokalni masini ne dobim...
> Vem da je to verjetno full lame vprasanje, vendar bi le pricakoval, ce bi
> mi kdo odgovoril!!!??=$#/%")
Glede IP stevilk v naslovu so ti odgovorili ze drugi, obstaja pa se en problem:
sendmail ve (ima napisano v konfiguraciji), za katero domeno sprejema posto.
Posto, ki ne pripada njegovi(m) domeni (domenam) zavrne ali pa poslje naprej,
v lokalni mailbox pa je seveda ne dostavi. Poskusi poiskati, kam sendmail
pise svoje loge in bos najbrz nasel podatke o sprejemu in obravnavanju
sporocil.
--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist