[ LUGOS ] Static IP

Jure Koren idiot na gimp.thz.net
Ned Jun 13 03:28:28 CEST 1999

On Sun, 13 Jun 1999, Marko Mlakar wrote:

> Mogoce v tem, da si dosegljiv zmeraj na istem IPju?

Imas staticni IP na dialupu.

Ftpjas po enem jalovem linku (modem na telefonski liniji) in nas
preljubi telekom ti ni naklonjen in te vrze z linije.

Prikljucis se nazaj, glej ga zlomka, ftp se nadaljuje, kjer je
odnehal. In tvoja masina sploh ni pogruntala, da si padel z linije.

Noro, kajne?

				Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist